Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr. 13 im. św. Jana Pawła II w Toruniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.sp13torun.superszkolna.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
  • Materiały wideo nie posiadają audiodeskrypcji lub napisów dla osób niesłyszacych.
  • Niektóre linki znajdujące się na stronie nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadają ich wcale.
  • Infografiki nie posiadają alternatyw w postaci plików pdf.
  • Niektóre załączniki nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadają ich wcale.
  • Część treści tekstowych nie jest dostępna cyfrowo.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Elżbieta Słupecka — mejlowo sekretariatsp13@wp.pl lub telefonicznie 56 622 48 06.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlowo:

  • Szkoła Podstawowa Nr 13 im. św.Jana Pawła II w Toruniu
  • Adres: ul. Krasińskiego 45/47, Toruń 87-100
  • e-mailsekretariatsp13@wp.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków - Platforma umożliwiająca wejście do budynku szkoły na poziom "0".

Dostosowanie korytarzy - Korytarze są szerokie na każdym piętrze.

Dostosowanie schodów - Część schodów jest antypoślizgowa. Przy schodach zamontowana jest poręcz jednostronna.

Dostosowanie wind - W budynku nie ma wind.

Dostępność pochylni - W budynku nie ma pochylni.

Dostępność platform - Platforma znajduje się przy wejściu głównym do budynku.

Dostępność informacji głosowych - W budynku nie ma możliwości skorzystania z informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych - W budynku nie ma dostępnych pętli indukcyjnych.

Dostosowanie parkingów - Przy budynku nie ma parkingu.

Prawo wstępu z psem asystującym - Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Dostępność tłumacza języka migowego - W budynku nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Tutaj brakuje treść do tego punktu, a jest ON obowiązkowy

WZÓR - W recepcji i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.