Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa nr. 13 im. św. Jana Pawła II w Toruniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.sp13torun.superszkolna.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
- Materiały wideo nie posiadają audiodeskrypcji lub napisów dla osób niesłyszacych.
- Niektóre linki znajdujące się na stronie nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadają ich wcale.
- Infografiki nie posiadają alternatyw w postaci plików pdf.
- Niektóre załączniki nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadają ich wcale.
- Część treści tekstowych nie jest dostępna cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Elżbieta Słupecka — mejlowo sekretariatsp13@wp.pl lub telefonicznie 56 622 48 06.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlowo:
- Szkoła Podstawowa Nr 13 im. św.Jana Pawła II w Toruniu
- Adres: ul. Krasińskiego 45/47, Toruń 87-100
- e-mailsekretariatsp13@wp.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków - Platforma umożliwiająca wejście do budynku szkoły na poziom "0".
Dostosowanie korytarzy - Korytarze są szerokie na każdym piętrze.
Dostosowanie schodów - Część schodów jest antypoślizgowa. Przy schodach zamontowana jest poręcz jednostronna.
Dostosowanie wind - W budynku nie ma wind.
Dostępność pochylni - W budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform - Platforma znajduje się przy wejściu głównym do budynku.
Dostępność informacji głosowych - W budynku nie ma możliwości skorzystania z informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych - W budynku nie ma dostępnych pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów - Przy budynku nie ma parkingu.
Prawo wstępu z psem asystującym - Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
Dostępność tłumacza języka migowego - W budynku nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Tutaj brakuje treść do tego punktu, a jest ON obowiązkowy
WZÓR - W recepcji i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.